יתכן ומאמר זה לא יחדש הרבה עבור רוב הקוראים המכירים את מהותה של הכתיבה השיווקית באינטרנט, אך אם דברים אלה מהווים עבורכם חדשות, אז נפצח בעיקרן תחילה: מהותה של כתיבה שיווקית באינטרנט היא מלאכת תמצות אמת המכירה של האתר. ועתה לחדשות בהרחבה: רבים חשים שקריאה באתר אינטרנט היא עבודה קשה. קריאה ממסך מחשב מאמצת את העיניים. ידוע כי אנשים קוראים לאט יותר באופן זה ביחס לקריאה מדף, חוברת או ספר. זו אחת הסיבות העיקריות בגללה כתיבה שיווקית לאתר אינטרנט צריכה להיות קצרה בחצי מכתיבה שיווקית רגילה. על פי מחקר של ג'ייקוב נילסן, מומחה לשיווקיות באינטרנט, האוחז בתואר PhD בתחום אינטראקציה בין האדם למחשב, אשר כונה בניו יורק טיימס "הגורו של דפי האינטרנט השימושיים", קובע כי 79% מהאנשים לא ממש קוראים דפי אינטרנט, אלא מעלעלים בהם. כשלוקחים בחשבון שרוב הקוראים לא ממש יקראו את הטקסט המקוון מילה במילה, יש לשים דגש על מספר כללים לכתיבה מקוונת נכונה המדגישה את העיקר: הדגשת מילים חשובות, העלאות הנושא העיקרי לראש הפסקה ולא פחות חשוב – סיום הפסקה עם המילים והמסר העיקריים שלה. יש לשים לב לכתיבה בפונטים ברורים וקלים לקריאה, ואם חייבים לכתוב 250 מילים או יותר בלשונית מקוונת, יש ליצור פסקאות שמייצגות ומדגישות נושא עיקרי אחד שלמענו הן נוצרו.
לחצו כאן להמשך הקריאה אודות תמצית האמת על כתיבה שיווקית באינטרנט
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com